Укрзалізниця зробила прозорішим ще один бік своєї діяльності

skupka_metalloloma

Про головне 71

Мова йде про реалізацію перевізником металобрухту.  Залізничний транспорт як ніяка інша галузь промисловості здатний утворювати брухт чорних та кольорових металів як побічний продукт основної діяльності. Брухтом стають всі без виключення машини та механізми після закінчення життєвого циклу їх використання.  А це іржаві остови вантажних та пасажирських вагонів, зупинені назавжди локомотиви, застаріла залізнична техніка спеціального призначення, металеві відходи, що утворюються в процесі ремонту рухомого складу, зношені основні фонди та багато іншого. Це тисячі тонн, щомісяця, тому що залізниця – це в першу чергу залізо. В умовах ринкової економіки це прикре нагадування про швидкоплинність часу досить легко перетворити на доволі значущий капітал.  
І таке перетворювання залізничники завжди практикували, отримуючи за це суттєві (порівняно з іншими підприємствами) додаткові зворотні засоби. Але укладались та виконувались ці угоди за щільно зачиненими дверима кабінетів залізничного начальства. Причина очевидна — це ціна. Вона звісно формувалась не прозоро, а за неформальними домовленостями, в результаті чого чималі гроші осідали в чиїсь кишенях . Та ось з цим безстороннім явищем нарешті покінчено. Укрзалізниця вперше реалізувала металобрухт через електронний майданчик Prozorro.Продажі. Кінцева ціна проданих лотів склала 348 млн грн, що більше очікуваної на 5 млн грн.
Найбільшими покупцями металобрухту стали вітчизняні лідери виробництва металопрокату — «Інтерпайп» та «Метінвест». В Укрзалізниці задоволені результатом торгів і зазначають, що продаж металобрухту позитивно позначиться на фінансових результатах компанії та стані вітчизняного профільного ринку.
 
У товаристві пішли назустріч потенційним покупцям — врахували пропозиції та здійснили продаж металобрухту за новими умовами. Зокрема, металобрухт уже завантажено у вагони. Також до 50 % зменшено передплату, після якої починається відвантаження брухту.
 
Представники однієї з компаній — переможців конкурсу — схвально оцінили запроваджені Укрзалізницею нові умови організації продажу брухту та вже виявили бажання брати участь у наступних торгах.
 

 

Теги:

Можливо вас також зацікавить: