Проєкт «До людей»

Шановні колеги!

Укрзалізниця прагне постійно бути на зв’язку зі всіма працівниками. Саме тому ми запускаємо проєкт «До людей» та запрошуємо до спілкування з керівниками Компанії. Департамент корпоративної соціальної відповідальності розробив спеціальну електронну форму, за допомогою якої кожен співробітник може поставити запитання та отримати вичерпні відповіді від директорів напрямів чи членів правління на теми, що стосуються долі Укрзалізниці: реформування, розвиток Товариства або план виходу з кризи.

Проєкт «До людей» не дублює функцію Гарячої лінії УЗ: ми запрошуємо до діалогу, в ході якого будемо пояснювати, що саме компанія робить для подолання кризи та реалізації реформ. На цьому комунікаційному майданчику керівники вийдуть до людей та проводитимуть відверту розмову.

Що таке електронна форма?

Електронна форма – це спосіб спілкування з вищим керівництвом Компанії. Кожен співробітник зможе отримати вичерпні відповіді на запитання, що його  хвилюють.

Як це працює?

Залишити запитання дуже просто. Вам потрібно лише натиснути кнопку «Поставити запитання» та заповнити спеціальну форму, обов’язково вказавши свій email та обравши відповідну тематику. Далі вам надходить лист-підтвердження про отримання вашого запитання. Ми оперативно опрацьовуємо надіслані листи, передаємо їх на розгляд керівництву та оприлюднюємо відповіді. Важливо, щоб ваше запитання торкалося інтересів більшості працівників Товариства.

Ми вже підготували найактуальніші та найпоширеніші запитання від працівників, відповіді на які ви можете знайти у рубриці «Найбільш поширені запитання» (FAQ).

На які питання я можу отримати відповідь?

Ми прагнемо реагувати тільки на найсуттєвіші теми та проблеми, які стосуються діяльності всієї Компанії:

  • Реформування АТ «Укрзалізниця»
  • Плани розвитку Товариства
  • Впровадження та реалізація антикризових заходів

Важливо! Питання, що містять наклеп, образу, дискредитацію Товариства, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, не розглядатимуться.

У який термін має бути надана відповідь?


Ми прагнемо відповідати протягом 7 робочих днів. Проте якщо на опрацювання вашого запитання нам знадобиться більше часу, ми додатково повідомимо вам про це за контактами, які ви залишили.

Де шукати відповідь?

Всі відповіді буде оприлюднено публічно на внутрішніх каналах Товариства:

  • інформаційному порталі зі сталого розвитку АТ «Укрзалізниця»;
  • газеті «Магістраль»;
  • інформаційних дошках у структурних підрозділах;
  • Lotus-розсилці.

Comments are closed.