
Для Укрзалізниці важливий кожен. Тож з усією повагою сьогодні розповідаємо про заступника начальника колії з поточного утримання Олексія Плавка з Південно-Західної залізниці.
«Залізничник з великої літери, що пройшов шлях від простого робітника до керівника», – так у Чернігівській дистанції колії Південно-Західної залізниці відгукуються про заступника начальника колії з поточного утримання Олексія Плавка. В цьому місяці він відсвяткував своє 60-річчя, 40 з них – віддав залізниці!
«Олексій Павлович розпочинав ще у 1978 році монтером, але на Хутір-Михайлівській дистанції, – розповідає помічник начальника ПЧ-10 Світлана Ткаченко. – Після армії повернувся туди ж. І відтоді – тільки вперед: бригадиром, шляховим майстром і вище. У 2000 році він перейшов до нас, а потім його перевели до Києва, де Олексія Павловича підвищили до заступника начальника усієї служби дистанції колії. Але потім він знову повернувся до нас».
На запитання, що він вважає своїм головним професійним здобутком, сам Олексій Плавко відповідає лаконічно: «Мабуть, що люди поважають».
Під його керівництвом проводили роботи з реконструкції колій та стрілочних переводів депо станції Чернігів, а також з ремонту переїзних настилів у Московському напрямку станції Мельня та перегону Вирівка-Мельня. Також виконували роботи із запровадження швидкісного руху у Харківському, Миронівському та Московському напрямках. Були часи, коли він керував Київською дистанцією колії. Там при ньому були переобладнані бази для збереження пасажирських вагонів по ст. Київ-Товарний.
Олексій Плавко не лише користується заслуженим авторитетом серед колег, а й вчить молоді кадри. «Він фактично живе на роботі та роботою, заглиблюється в усі проблеми підрозділу», – розповідає Світлана Ткаченко.
Сам Олексій Плавко також з цим погоджується і на запитання, чим для нього за ці роки стала залізниця, так і відповідає:
«Рідною стала. Не менше. Все моє життя я працював над забезпеченням безпеки руху, але тепер піду на заслужений відпочинок. Та перед тим, як піти, хочу сказати колегам: зараз наша залізниця переживає не найкращі часи. Але ми піднімемося. Я пам’ятаю часи, що зарплату і цукром, і борошном платили, але потім ставало краще. От і зараз після кризи обов’язково буде підйом».
Дякуємо Олексію Павловичу за його сумлінну багаторічну працю заради процвітання нашої залізниці!