
За нашими діючими нормативними документами основною умовою для виплати винагороди за підсумками роботи за рік є виконання запланованого чистого прибутку по всій компанії. Детальніше про це ми писали тут.
Фінпланом 2019 року було передбачено отримання чистого прибутку 4,5 млрд грн. Фактично отримали 2,5 млрд грн. Недовиконання плану складає 45%. Саме тому відсутні правові підстави для виплати 13 заробітної плати за 2019 рік.
«Це не небажання правління виплачувати винагороду, а вимога нормативних документів, які регулюють нашу роботу. Якщо правління прийме таке рішення, правоохоронці звинуватять нас у завдання збитків державній компанії.
Я ініціював зміну підходу до виплати винагороди за підсумками минулого року за моделлю економічної доданої вартості. За цією моделлю ми зможемо 30% різниці між фінансовим результатом минулого і поточного року спрямовувати на виплату винагороди за минулий рік. Ми виносимо такий підхід на затвердження наглядової ради для того, щоб змінити радянський підхід, який зараз блокує такі виплати», – наголосив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак.