Ми продовжуємо ділитися успішним досвідом взаємодії працівників філії «Вокзальна компанія» Укрзалізниці з Центрами управління персоналом. Такі центри об’єднують фахівців з різноманітних кадрових питань та працюють за принципом «єдиного вікна».
Своїм успішним досвідом взаємодії з ЦУПРом ділиться і Світлана Вікторівна Вертєєва, технік-технолог Виробничо-технічного відділу вокзалу Т. Шевченка:
«Нещодавно мені потрібно було звернутись до кадрового спеціаліста у зв’язку з переведенням на роботу в інший підрозділ. Зараз це зробити стало набагато легше, ніж раніше. І, що важливо – швидше. Наша кадрова співробітниця сама повністю вирішила всі мої питання, пов’язані з переведенням. Мені взагалі не потрібно було нічого робити, тільки заяву написати.
Як ви знаєте, при переведенні важливо не втратити час. Так от моє питання було вирішено максимально оперативно. До нашого менеджера з персоналу Центру управління персоналом Олени Савранської багато хто звертається, і вона завжди всіх проконсультує і допоможе».
Нагадаємо, в Україні функції управління персоналом централізували у великих компаніях: Метінвест, ДТЕК, Київстар, МХП та ін. Серед залізниць подібна централізація вже відбулась у Польщі. Високий рівень централізації всіх сервісних функцій (HR, ІТ, розрахунок заробітної платні, юридичний супровід) є і в залізничних компаніях США. Укрзалізниця також іде цим шляхом, адже це допоможе надавати нашим залізничникам більш якісні та швидкі HR-послуги.
Регіональні центри управління персоналом – це укрупнені центри, у яких кожен співробітник в одному місці зможе отримати всю необхідну інформацію з кадрового супроводу та оформити потрібні кадрові документи.
Перший ЦУПР відкрився у жовні 2020 року на базі філії «Вокзальна компанія». Детальніше про це ми писали ось тут. Повністю завершитись реформа щодо створення ЦУПРів у Товаристві має до кінця 2023 року.