Більше 10 тисяч працівників Укрзалізниці 22 грудня відзначають професійне свято – День енергетика.
Без енергетиків важко уявити й роботу Укрзалізниці. То ж цей день має особливе значення для Компанії. Тисячі кілометрів електромереж. Сотні тисяч електроприладів. Незчисленна кількість безсонних ночей за ліквідацією аварійних ситуацій. Все це – аби мільйони пасажирів поверталися додому, а мільйони тонн вантажів долали шлях від виробника до споживача й змінювали життя на краще.
Ми поцікавились у головних героїв сьогоднішнього свята, як, на їх думку, їхня робота впливає на діяльність Укрзалізниці і що найважливіше у їх роботі.
Віталій Власенко, електромеханік контактної мережі ВП «Основ’янська дистанція електропостачання»:
«Скажу просто і коротко: ми несемо світло. Найважливіше для нас – це безпека праці, адже енергетика – галузь, яка потребує високого рівня відповідальності у цій сфері. Які випадки зі своєї роботи можу пригадати? Знаєте, згадуються переважно пошкодження, які потрібно ліквідовувати, і ми з цим успішно справляємось».
Максим Чередніченко, машиніст-інструктор Одеської дистанції енергопостачання:
«Усього на залізниці працюю 21 рік, і можу вас запевнити, що на роботу ходжу з задоволенням. Якщо можна так сказати, я розкрився у енергетиці. Знаєте, іноді кажуть, що незамінних людей немає. Повірте: вони є, таких чимало серед моїх колег-енергетиків. Всі вони – прості працівники, роблять велику справу для Компанії».
Андрій Лебедець, електромонтер контактної мережі ВП «Харківська дистанція електропостачання»:
«Наша основна задача – забезпечувати рух поїздів української залізниці, адже система електротяги у нас дуже розвинута. Енергетика для мене – це моя робота. Чи є у енергетиків якісь прикмети? Для нас головне інше – безпека: відключити живлення, перевірити відсутність напруги, заземлитись».
Щиро вітаємо зі святом наших енергетиків та усіх причетних! Дякуємо вам за вашу невтомну працю! Нехай енергія, яку ви несете людям, повертається до вас міцним здоров’ям і родинним щастям! Достатку, тепла і світла на душі! .
А ви знали, що…!
- Електрифікація залізниць України розпочалась у 1932 р. після запуску ДніпроГЕСу в Запоріжжі.
- Першою електрифікованою стала лінія Запоріжжя – Долгинцево (Кривий Ріг). ЇЇ будівництво завершилось у листопаді 1935 р.
- Ця ділянка Придніпровської залізниці залишалась єдиною на цій магістралі до 1955 р.
- Протяжність першої електрифікованої залізничної лінії склала 203,6 км.
- На лінії було 7 тягових підстанцій та одне локомотивне депо Нікополь. Депо обслуговувало електровози ВЛ19.