Ключові проекти, Новини КСВ, Про головне «До кінця року Компанія вийде з режиму «чотириденки», — голова правління Володимир Жмак

«До кінця року Компанія вийде з режиму «чотириденки», — голова правління Володимир Жмак

Департамент корпоративної соціальної відповідальності в рамках проєкту «До людей» продовжує відповідати на запитання залізничників про зміни, які відбуваються у Компанії. Співробітники надсилають їх за допомогою спеціальної форми на порталі сталого розвитку Укрзалізниці http://sustainability.uz.gov.ua/do-liudei/.

 «Коли стане можливим скасування режиму неповного робочого тижня («чотириденки») в Товаристві?»

Відновлення повноцінного робочого режиму залежить від результатів виконання Антикризового плану, що був розроблений та втілюється для стабілізації фінансового становища в Укрзалізниці. Внаслідок карантинних обмежень за результатами першого півріччя 2020 року Компанія зазнала великих збитків. Щоб виплачувати зарплати навіть в умовах 4-денного робочого тижня, Товариство використовує кредитні кошти. Завдяки впровадженню комплексу заходів з економії Компанія почала поступово оживати, але станом на вересень 2020 року все ще не має фінансових можливостей повернутися до повного робочого тижня. Але має чітке бачення того, як відновити нормальний режим роботи до кінця поточного року.  Про це розповів голова правління Укрзалізниці Володимир Жмак:

«Я бачу конкретні шляхи стабілізації фінансового стану Товариства. Ми маємо зосередити   увагу на перегляді умов оподаткування УЗ, погашенні наявних боргів перед Компанією та впровадженні енергоощадливих рішень. У 2020 році ми вже заплатили державі 4 млрд гривень податку на землю: просто за те, що наші колії знаходяться на цій землі. Це неприпустимо! Такого дивного податку нема ніде у світі. Мільярдні борги перед УЗ мають органи державної влади та місцевого самоврядування, які не платять нам за перевезення пільговиків у приміських потягах. Ми плануємо перейти на підписання окремих договорів з органами місцевої влади, в яких визначимо їх зобов’язання розплачуватися з нами за надані послуги вчасно. Ще один захід, який допоможе покращити фінансову ситуацію – перехід на прямі договори з виробниками щодо закупівлі електроенергії. За моїми оцінками, це може дати нам ще 4 млрд грн економії на рік. Також ми працюємо над тим, щоб до кінця 2020 року ми повернули  5-денний робочий тиждень».  

Нагадаємо, що Укрзалізниця досі не отримала жодної фінансової підтримки від держави. Але попри усі труднощі Укрзалізниця як соціально відповідальна компанія вчасно виплачує зарплату навіть в умовах кризи, а працівникам, які виведені у простій, 100 % посадового окладу. З 1 серпня правління відновило соціальні виплати. Співробітники почали отримувати гроші на оздоровлення, при одруженні, народженні дитини, похованні близьких без відтермінування в часі.

Поставити своє запитання до керівників Компанії про реформи або антикризові заходи ви можете за допомогою електронної форми «До людей» на порталі сталого розвитку УЗ: http://sustainability.uz.gov.ua/do-liudei/.

Департамент корпоративної соціальної відповідальності

Comments are closed.