Про головне Антикризовий комунікаційний штаб відповідає на найгостріші запитання залізничників

Антикризовий комунікаційний штаб відповідає на найгостріші запитання залізничників

Укрзалізниця має забезпечувати відкритий та рівний доступ співробітників до інформації про поточну ситуацію, логіку управлінських рішень вищого керівництва і плани. Це соціальна відповідальність Компанії. Обізнаність щодо змін, які відбуваються, допомагає працівникам бути упевненими в майбутньому, розуміти необхідність заходів з подолання кризи та підтримувати реформи, мета яких – оновлення Товариства і підвищення прибутковості, а значить, і добробуту колективу.

Щоб дослідити настрої співробітників та розпочати розбудову системного діалогу керівництва з колективом, в. о. члена правління Іван Синяков ініціював створення Антикризового комунікаційного штабу УЗ:

«Топменеджери повинні активно взаємодіяти зі співробітниками Компанії. Ми маємо бути відкритими до людей, пояснювати, чому прийняли те чи інше рішення, відповідати на запити колективу. У період змін ми бачимо багато спекуляцій з боку різних людей, які керуються власними політичними або матеріальними вигодами, але не інтересами Компанії та її співробітників. Вони вводять колектив та суспільство в оману, маніпулюють фактами і розповсюджують фейки. Антикризовий комунікаційний штаб допомагає виявити найкритичніші питання, щодо яких людям не вистачає правдивої інформації, та побудувати відвертий діалог».

Як це працює?

Антикризовий комунікаційний штаб почав працювати наприкінці липня. До його складу увійшли апарат управління Товариства (Департамент корпоративної соціальної відповідальності), HR-керівники регіональних філій та найбільших філій. Члени штабу проводять моніторинг настроїв співробітників та виробляють рішення з інформування за темами, які викликають найбільший резонанс у колективі. Департамент корпоративної соціальної відповідальності (Департамент КСВ) координує роботу штабу та забезпечує підготовку матеріалів, а HR-керівники регіональних філій та філій досліджують думки співробітників, проблеми, які хвилюють колектив, та організовують інформування людей на місцях.

Для поширення інформації Антикризовий комунікаційний штаб використовує декілька каналів внутрішніх комунікацій:

  • email-розсилки (Lotus Notes),
  • інформаційні дошки у підрозділах,
  • портал Укрзалізниці зі сталого розвитку http://sustainability.uz.gov.ua,
  • газету «Магістраль».

За перші півтора місяця в рамках роботи штабу було підготовлено близько 20 роз’яснювальних матеріалів. Також на початку вересня співробітники Компанії безкоштовно отримали перший спеціальний випуск газети «Магістраль», що містив ключову інформацію про зміни, які зараз відбуваються в Укрзалізниці.

Які ініціативи вже реалізуються?

Одним з перших проєктів штабу стало впровадження електронної форми зворотного зв’язку «До людей».  Вона розміщена на порталі сталого розвитку Укрзалізниці http://sustainability.uz.gov.ua/do-liudei/. Департамент КСВ розробив цю форму, щоб дати можливість кожному співробітнику поставити запитання до керівництва УЗ, які стосуються подальшого розвитку Компанії. Це було зроблено у відповідь на численні відгуки співробітників про відсутність діалогу між колективом та найвищим керівництвом.

Ще одна комунікаційна ініціатива, яку впроваджує Департамент КСВ спільно з керівництвом Одеської залізниці – проєкт «Букса. Помічник залізничника».

Ігор Котелянець, директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності:

«Ми позиціонуємо Буксу як віртуального співробітника Департаменту КСВ. Через Viber та Telegram він спілкується з користувачами, надсилає їм новини про Компанію, цікавиться їх думкою про зміни, що відбуваються в УЗ, збирає запитання та передає вищому керівництву. Поки що «Букса. Помічник залізничника» працює в тестовому режимі для співробітників Одеської залізниці. Якщо проєкт доведе свою ефективність – ним буде охоплено всю Компанію».

Антикризовий комунікаційний штаб не дублює функцію «Гарячої лінії», а збирає лише запитання, що пов’язані з реформами, стратегією Компанії або з антикризовими заходами. У відповідь на ці запитання Департамент КСВ та газета «Магістраль» готують матеріали та поширюють їх серед співробітників через внутрішні канали.

У планах Департаменту КСВ в рамках роботи штабу – подальше спрощення доступу співробітників до інформації про події в Компанії. Наприклад, у перспективі пропонується відмовитися від формату випуску газети «Магістраль», який передбачає оплату підписки з кишені працівника. Позиція Антикризового комунікаційного штабу та керівництва Укрзалізниці однозначна: корпоративне інформування має бути для людей безкоштовним.

Департамент корпоративної соціальної відповідальності

Comments are closed.