Про головне “Буду виборювати зменшення податкового навантаження на УЗ, щоб вивільнити й спрямувати ресурси на розвиток Компанії”,...

“Буду виборювати зменшення податкового навантаження на УЗ, щоб вивільнити й спрямувати ресурси на розвиток Компанії”, — GR-директор Укрзалізниці Дмитро Романюк

Директор з управління взаємовідносинами з органами державної влади АТ “Укрзалізниця” Дмитро Романюк призначений на посаду 17 липня цього року. В інтерв’ю для співробітників Товариства він вперше розповів про себе та про те, які ставить перед собою цілі щодо розвитку Укрзалізниці.

— Як Ви потрапили в Укрзалізницю?

У мене було кілька співбесід із керівництвом Товариства, наглядовою радою – це був тривалий процес. За результатами відбору кандидатів я був запрошений розбудовувати відносини Компанії з органами влади – і на національному, і на місцевому рівні.

Який досвід на попередніх посадах вважаєте найяскравішим?

— Якщо обирати щось одне, то, мабуть, це буде залучення міжнародного інвестора з будівництва заводу в Україні на 5 тис. робочих місць. Мені, як керівнику робочої групи, та нашій команді вдалося переконати інвестора прийняти рішення щодо будівництва такого заводу саме у рідній Івано-Франківській області. Підприємство виготовляє комплектуючі для автомобільної промисловості для провідних західноєвропейських автоконцернів.

— Які завдання виконуєте першими на новій посаді?

— По-перше, АТ «Укрзалізниця» – чи не єдина залізниця у світі, яка сплачує податок на землю під залізничним полотном. Це велике навантаження на бюджет Компанії, яке заважає нам долати період сьогоднішньої турбулентності та розвиватись. Зараз ми маємо ефективно взаємодіяти з парламентом, народними депутатами та об’єднаннями органів місцевого самоврядування й доносити, що цей податок має бути скасований. Тоді ми зможемо швидше спрямовувати необхідний ресурс на розвиток Товариства.

По-друге, це активна взаємодія із органами місцевого самоврядування щодо виплати компенсації Укрзалізниці за надані послуги з приміських перевезень пільговиків. Нагадаю, що Укрзалізниця забезпечує роботою величезний професійний колектив, у багатьох населених пунктах ми – найбільший, чи навіть єдиний роботодавець. На жаль, часто органи місцевого самоврядування не здійснюють компенсації за послуги, які ми надаємо. А це ж заробітні плати наших працівників – це ті ж податки, які ми сплачуємо на місцях. Переконаний, що найближчим часом ми знайдемо механізм, який дозволить Компанії отримати позитивний результат у цій площині.

Також є ряд питань, які потребують просування: це цільове спрямування акцизу, який сплачує  АТ «Укрзалізниця» державі на розвиток залізничної інфраструктури, отримання компенсації від Міністерства освіти та науки щодо наданих послуг із перевезення студентів денної форми навчання закладів вищої освіти та учням професійних закладів освіти – сьогодні це також близько 1 млрд. грн.

— Поясніть суть функції GR, яку Ви виконуєте для Компанії?

— Наразі цілі, які я попередньо назвав, нагадують гасіння пожеж – ми вирішуємо гострі поточні проблеми. Ключовою ж функцією GR [ред. – GR, Government Relations – зв’язки з органами державної влади] є превентивна: не дати відбутися тому, що може спричинити негативний результат для компанії. А також створення нових можливостей для компанії, лобіювання питань, які допомагатимуть Укрзалізниці зростати і розвиватися.

Зараз ми намагаємося змінити рішення влади, які вже були прийняті. А у майбутньому ми повинні аналізувати рішення ще на етапі їх проектів і сигналізувати про те, що, наприклад, винесений на розгляд парламенту проект закону може мати конкретний вплив на Укрзалізницю. Не завжди органи державної влади мають чітке уявлення, як саме й на кого вплине документ. За нами ж — аналітична робота, прогнозування та спілкування з державою у процесі прийняття рішень.

Департамент корпоративної соціальної відповідальності

Довідка:

Дмитро Романюк

Одружений, має двох синів.

Освіта:

Має вищу юридичну та економічну освіту

2009 — 2012 рр. — Аспірантура      Київського    національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, кафедра управління персоналом та економіки праці факультету управління персоналом та маркетингу. Кандидат економічних наук.

2007 — 2011 рр. — Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, спеціальність «Правознавство», бакалавр.

2004 — 2009 рр. — Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність «Менеджмент організацій», диплом з відзнакою.

Трудова діяльність:

2019 — 2020 рр. — заступник голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації з економічних питань.

2018 — 2019 рр. — голова наглядової ради компанії з управління активами «MG Invest», радник з питань інвестицій компанії «Moris Group».

2017 — 2018 рр. — керівник по роботі з регіонами України ДУ «Офіс залучення та підтримки інвестицій «UkraineInvest».2017 рр. — директор департаменту міжнародного співробітництва, євроінтеграції, інвестицій та розвитку туристичної інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації.

2010 — 2015 рр. — асистент, викладач на кафедрі менеджменту і маркетингу економічного факультету Прикарпатського національного університету.

Comments are closed.