
Недалеко від міста Голубівка (55 кілометрів від Луганська) є унікальний об’єкт історичної залізничної інфраструктури – залізничний арковий міст-віадук. Будівництво моста було пов’язано з розвитком економіки регіону на початку ХХ століття. У вересні 1911 року була побудована перша черга Північно-Донецької залізниці – лінія Яма (нині – Сіверськ) – Родакове, що з’єднала край найкоротшим шляхом з рядом населених пунктів, розташованих в межах пролягання Московсько-Києво-Воронезької, Південно-Східної та Південної магістралей. Рельєф місцевості, по якій прокладали залізницю, був складним для будівництва. Магістраль пролягла поблизу селищ Донецький і Голубівське. Через економічну недоцільність споруджувати насип для перетину дороги з глибоким яром виникла потреба у будівництві віадука. Міст необхідно було звести над балкою з крутими берегами, де протікає струмок. Довжина моста склала 170 м, а його найвища точка досягає 40 м.
У 1941 році, аби унеможливити просування німецьких ешелонів на схід, віадук був підірваний. Після звільнення частини Луганщини в 1943 році розпочались відновлювальні роботи силами 31-го окремого мостового полку під керівництвом інженера С. Фрадкіна. У наш час добре видно лінію переходу історичної та пізнішої кладок опор. Нині віадук опинився на тимчасово окупованій частині Луганської області.